Alla inlägg under april 2014

Av Olivia - 6 april 2014 23:07

Är äntligen på bussen hem efter en underbart trevlig kväll med gamla vänner och lite chillkrök. Har varit skit kul och jag erkänner är lite påverkad för tillfället xD men önskar alla en trevlig natt ;)

-Olivia

Av Olivia - 4 april 2014 15:30

Jag orkar seriöst inte... Dem kan säga hur många gånger som helst att dem vill att jag flyttar med men samtidigt säger dem att ja har du registerat dig på student bostäder och det är väl onödigt att lägga ut pengar på möbler. Det är dumt jag vet men det får mig att känna som om dem inte vill ha mig och tänker jag fine då kommer jag inte köpa några möbler och jag kommer ha alla saker kvar i flyttkartonger tills jag hittar någon bostad och då slipper dem mig. Det är så jag tänker göra. Jag bor hemma (gör ingenting med rummet, har bara en säng och flyttlådor) tills jag vet var jag ska plugga sen flyttar jag och då behöver dem inte bry sig om mig något mer. Jag vill inte att människor ska låtsas bry sig om mig för det göra bara allt värre. Det måste vara något fel mig! 


Var dessutom på gynundersökning för första gången idag, inte lika farligt som jag trodde det skulle vara. Handlade lite inför högskoleprovet imorgon.


- Olivia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards