Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Olivia - 9 mars 2014 21:10

Jag känner mig helt tom inombords. När jag kollar mig i spegeln så ser jag en tjock, patetisk och ful tjej som inte kan göra något rätt, som är värdelös och hopplös. Oftast så känner jag att jag vill gråta och alla skulle ha det så mycket bättre om jag bara dog, ingen skulle sakna mig. Ingen skulle bry sig och varför skulle dem? Ingen kan älska mig. Om min egen pappa kan ge upp på att ha kontakt mig, varför skulle ingen annan kunna göra det? Om han kan sluta bry sig och älska mig vem säger att alla andra inte heller kan göra det? Det är ju uppenbart att det är något fel på mig som gör att han inte bryr sig om mig.... Jag har prövat att skära mig men jag gillar det inte så jag nyper mig själv så hårt jag kan med naglarna för att lindra smärtan jag känner inombords.


- Olivia

Ovido - Quiz & Flashcards